ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ինչպե՞ս գրանցվել
Գրանցվելու համար սեղմեք գրանցվել կոճակի վրա, խնդրում ենք մուտքագրել ստորեւ բերված դաշտերը եվ նորից սեղմել ներքեւի հատվածում կարմիր վանդակի վրա, որի վրա գրված է գրանցվել, լրացնելուց հետո Ձեր էլ. փոստին կուղարկվի նամակ, գրանցումը ակտիվացնելու համար: Համակարգում գրանցումը Ձեզ կօգնի հետագայում տեսնել Ձեր գնումների պատմությունը եւ որպես մշտական հաճախորդ ստանալ կայքում ակցիաների եվ նորությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն:
Հնարավո՞ր է արդյոք կատարել գնումներ առանց գրանցվելու
Այո հնարավոր է, Դուք կարող եք բաց թողնել «Գրանցվել» դաշտը եվ կատարել գնումներ հյուրի կարգավիճակով, սակայն Ձեր գնումների պատմությունը չի պահպանվի համակարգում:
Ես մոռացել եմ իմ գրացման գաղտնաբառը
Սեղմեք մոռացել եմ իմ գաղտնաբառը վանդակի վրա եվ կստանաք հաղորդագրություն Ձեր էլ.հասցեին:
ԱՊՐԱՆՔԱՏԵՍԱԿԱՆԻ
Ինչպե՞ս գտնեմ ինձ անհրաժեշտ ապրանքը
Կայքում ապրանքատեսականի հատվածում բոլոր ապրանքատեսակները ըստ անվանումների եւ ըստ ապրանքախմբերի կարող եք գտնել, նաեւ կարելի հենց անմիջապես «Ապրանքատեսականի» հատվածի ներքեւի մասում «փնտրել» տողի վրա նշել կոդը կամ նկարագրությունը եւ գտնել:
Հնարարվո՞ր է գները կամ զեղչերը չհամապատասխանեն
Կայքը աշխատում է իրական ռեժիմում եվ տվյալները անընդհատ թարմացվում են:
Ինչպե՞ս ստուգել ապրանքի` ինձ անհրաժեշտ քանակությունը
Հաշվարկը իրականացվում է իրական ռեժիմով և Ձեզ անհրաժեշտ քանակը ավտոմատ կհաշվարկվի իսկ Ձեզ անհրաժեշտ քանակը չլինելու դեպքում կձևակերվի նախապատվեր և մեր մենեջերները կապ կհաստատեն Ձեզ հետ և կմանրամասնեն պայամանները և ժամկետները։
Հնարավո՞ր է նկարում պատկերված ապրանքները եվ գնված ապրանքներ տարբերվեն
Ապրանքի նկարագրության հատվածում գրված ամեն ինչ համապատասխանում է իրականությանը միայն հնարավոր է երանգային տարբերություն ապրանքի իրական գույնի եվ պատկերված նկարի միջեւ:
ՎՃԱՐՈՒՄ
Ինչպե՞ս վճարել
Ձեր ընտրած բոլոր ապրանքների վրա սեղմեք «Ավելացնել» եւ հետո մուտք գործեք զամբյուղի մեջ եւ հերթականությամբ կատարեք համակարգի հրահանգները:
Կարո՞ղ եմ կատարել փոխանցում
Կարող եք իրականացնել վճարում վճարային քարտերի միջոցով։
Կարո՞ղ եմ ստանալ հաշիվ-ապրանքագիր
Հաշիվ ապրանքագիր ստանալու համար անհրաժեշտ է նշել լրացումներ դաշտում:
Կարո՞ղ եմ վճարել ապրանքը ստանալուց հետո
Հնարավոր է։
Կարո՞ղ եմ վճարել արտասահմանից, արտասահմանյան քարտերով
Վճարումը հնարավոր է իրականացնել աշխարհի ցանկացած հատվածում VISA, MASTER եվ ARCA բանկային քարտերով:
ԱՌԱՔՈՒՄ
Ի՞նչ ժամկետում կկատարվի առաքումը
Առաքումը կատարվում է 1-2 աշխատանքային օրվա ընթացքում (առաքումները սկսվում են 09:00-ից մինչ 21:00 բացառությամբ կիրակի օրերի):
Հնարավո՞ր է առաքումը տեւի 2 օրից ավել
2 օրից ավել առաքումները կարող են տեւել բացառիկ դեպքերում, որոնց մասին հաճախորդին նախապես կտեղեկացվի
Ես ցանկանում եմ , որ առաքումը կատարվի մի քանի օր հետո
Առցանց գնման ժամանակ հնարավոր է ապրանքը առաքել ըստ Ձեր ցանկության 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում, դրա համար անհրաժեշտ է լրացումներում նշել հստակ առաքման օրը եվ ժամը
Ինչպիսի՞նն են վճարովի առաքումների պայմանները
Ավանի, գ․ Առինջի, Նոր Նորքի 1ին և 2րդ զանգվածների բնակիչների համար առաքումը 5000դր և ավել գնումների դեպքում անվճար է։ Մինչև 5000 դրամի պատվերները կառաքվեն 500 դրամով։ Երևանի այլ թաղամասերում առաքումը կկազմի 1000դր։
Ես ստացել եմ ապրանքները եվ հետո պարզել, որ կան վնասված կամ թերի ապրանքներ
Եթե առաքման պահին եք հայտնաբերում ապրանքների որակական խնդիրները (վնասված, թերի), ապա այդ դեպքում չեք ընդունում նշված ապրանքը, ապրանքագրի մեջ կատարում եք համապատասխան գրառումները եվ 1 աշխատանքային օրվա մեջ ապրանքը կփոխարինվի նորով: Եթե ապրանքը ստանալուց հետո հայտնաբերել եք որոշակի վնասվածքներ եվ թերացումներ, խնդրում ենք այցելել Խանութ-սրահ՝ ք․ Երևան, Ավան, Մարշալ Բաբաջանյան 78 կամ զանգահարել +37477-889881, +37499-588811 հեռախոսահամարներով:
ԵՏ ՎԵՐԱԴԱՐՁ
Կարելի՞ է կատարել արդյոք ետ վերադարձ եւ ինչպե՞ս
Գնված յուրաքանչյուր ապրանք, բացառությամբ օրենքով նշված ապրանքատեսակների, կարելի է հետ վերադարձնել կամ փոխանակել առաքման (ստացման) պահից սկսած 14 օրվա ընթացքում՝ ՀԴՄ կտրոնի առկայությամբ, եթե՝
- ապրանքը և դրա փաթեթավորումն անվնաս են,
- ապրանքը չի օգտագործվել,
- պահպանված են սպառողական հատկությունները,
- պահպանված են ապրանքի պիտակն ու տեսքը,
- պահպանված են կապարակնիքները։
Գնված ապրանքի արտաքին որակական և քանակական համապատասխանությունը անհրաժեշտ է ստուգել առաքման (ստացման) պահին՝ առաքչի ներկայությամբ, որի համար Ձեզ կտրամադրվի լրացուցիչ 15 րոպե ժամանակ։
Վնասված, կոտրված կամ պակաս քանակի ապրանքներ հայտնաբերելու դեպքում անհրաժեշտ է անմիջապես տեղեկացնել առաքչին և տրանսպորտային ապրանքագրում նշել՝ ո՞ր ապրանքը ինչ քանակով չեք ստացել կամ ստացել եք վնասված վիճակում։
Տրանսպորտային ապրանքագիրը ստորագրելուց հետո հայտնաբերված վնասված ապրանքների հետվերադարձ կամ փոխանակում չի իրականացվում։
ԵՐԱՇԽԻՔ
Գնված ապրանքների համար գործում է երաշխիքային սպասարկում, որը հնարավորություն է տալիս երաշխիքային ժամկետի ընթացքում (6 ամսից մինչև 2 տարի՝ կախված ապրանքատեսակից) անվճար վերացնել ապրանքի այն թերությունը, որը հետևանք է գործարանային խոտանի։ Երաշխիքը գործում է, եթե ապրանքը օգտագործվել է շահագործման կանոններին համապատասխան։